1989 yılındaki üretminden hemen sonra 1989 ve 1992 yılları arasında EC-251 ve EC-EMY tesciilleri ile çalışmış. Aşağıda fotoğrafını görmektesiniz.
EC-251
EC-EMY
1992 yılında İspanyol Nortjetten ayrıldıktan sonra 1992 nin 4. ayı ile 7. ayları arasında Air TARA da EI-CEW tescili ile çalışmış ancak bu tescil ve boyaması ile fotoğrafını malesef bulamadım.Sadece 1994-1995 yılları arasıdna EI-CEW tescil ile Mark air adına uçmuş. Bir tek onun fotoğrafına ulaşebildim.
Air Tara daki 3 aylık kısa serüveninden sonra 1992 - 1993 yılları arasında Transmed firmasında SU-BLL tescili ile çalışmış.
1993 1994 yılları arasında Transalsace firmasında F-GNFS tescili ile çalışmış.Ancak bu tescili ile fotoğraf malesef bulamadım.
1995 yılından sonra 2001 yılına kadar TC-AFZ tescili ile ilk önce Pegasus Havayollarına gelmiş
TC-AFZ
Bu süre zarfında 1998 - 1999 yılları arasında kısa bir süre Pegasus Havayolları adına Air Algerieye gitmiş ancak fotoğrafını bulamadım.
2001 yılından 2004 yılına kadar bir Portekiz firması olan SATA International Airlines dte CS-TGW tescili ile çalışmış.
Sonrasında yine ülkemize dönerek bir diğer büyük bayrak taşıyıcı milli havayolu şirketimiz Türk Hava Yollarında TC-JKB tescili ile 2004 yılından 2007 yılına kadar çalışmış.
Ve 2007 yılında Endonezya firması olan Adam Airde PK-KMA tescili ile çalışmaya başlamış. Bu tarihten günümüze kadar olan akıbeti hakkında internette bir bilgi göremedim. İnternet kaynaklarında en son 2008 yılında fotoğrafı çekilmiş.
Aşağıda fotoğrafını görmektesiniz.
Bir sonraki incelememde tekrar görüşmek üzere. Sevgiyl ekalın.
Erhan Aydoğdu
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder